Konfiguracja zasady GPO, dzięki której możliwe będzie automatyczne dodanie drukarki zaraz po zalogowaniu się na konto Active Directory.
Dziękuję Ci, za poświęcony czas na przeczytanie tego artykułu. Jeśli był on dla Ciebie przydatny, to gorąco zachęcam Cię do zapisania się na mój newsletter, jeżeli jeszcze Cię tam nie ma. Proszę Cię także o “polubienie” mojego bloga na Facebooku oraz kanału na YouTube – pomoże mi to dotrzeć do nowych odbiorców. Raz w tygodniu (niedziela punkt 17.00) otrzymasz powiadomienia o nowych artykułach / projektach zanim staną się publiczne. Możesz również pozostawić całkowicie anonimowy pomysł na wpis/nagranie.
Link do formularza tutaj: https://beitadmin.pl/pomysly
Pozostaw również komentarz lub napisz do mnie wiadomość odpisuję na każdą, jeżeli Masz jakieś pytania:).
Cześć
Mam pytanie, które nurtuje mnie od jakiegoś czasu. Jak ustawić drukarkę z automatu jako domyślną dla nowych użytkowników logujących się pierwszy raz do komputera bez ręcznego ustawiania jej jako domyślna. Użytkownicy jak i komputer pracuje w AD, natomiast drukarka jest zainstalowana po USB na tej stacji. Czy jest możliwość ustawienia za pomocą GPO tak by, każdy logujący się użytkownik miał z automatu domyślną drukarkę tę, która jest jako jedyna po USB na tym komputerze.
Cześć,
udostępnić drukarkę na stacji do której jest podpięta po usb, tak żeby dostać \\nazwa_stacji\nazwa_drukarki. Następnie ścieżke dodać do zasady, zaznaczyć opcje, która ustawi domyślną zasadę. Wszystko w nagraniu.